ponedjeljak, 16. veljače 2009.

Moje prvo iskustvo - kako sam postao model za izučavanje anatomije tijela

Eh, kad kažem da je to bilo davno, vjerujte mi da je bilo. Još sam bio na faksu, čak ne u gradu u kojem danas živim. Studirao sam, radio, muku mučio sa novcima. Da, vi što studirate to znate, vjerujem...ali ovo je sve još bilo i u neka ratna vremena. Jednoga dana, a najviše vezano za alergije od kojih patim, otišao sam u lječničku ordinaciju. Moja obiteljska lječnica, a tada se i ne sjećam jeli su se tako zvali, bila je jedna starija gospođa. Vrlo poznata i priznata. I često je ugošćivala, tj. uzimala studente da u nje obavljaju praksu iz obiteljske medicine. A ponekad bi uzimala i učenike srednje medicinske škole da tu obavljaju praksu. Ali, bila je dobar stručnjak. Toga dana sam došao po svoje redovite lijekove za alergije. Lječnica me obavijestila da mogu probati jedan novi lijek. Samo, rekla je, nije na recept, plaća se. Taj lijek, koji i danas koristim, Flixonase, tada je koštao toliko da ga sebi nisam mogao priuštiti. I, tako sam joj to rekao. I tu zapravo počinje priča. Moja mi je doktorica ponudila da dođem sutra, i budem fiktivni pacijent jednoj grupi studenata sa medicinskog fakulteta. Rekla je: "Bit će ti plaćeno, i to dovoljno da kupiš lijek i odeš još na pizzu vani. 300Kn za sat tvoga vremena".
Naravno, odmah sam pristao. Ujutro sam u 8:00 bio u čekaonici. Kako je bila sredina proljeća čekaona je bila prazna. Jedino se iz ordinacije čuo žamor. U 8:15 pozvala me unutra. Nisam znao što očekivati. Unutra je bilo petoro mladih ljudi, 4 djevojke i jedan dečko. Bili su otprilike mojih godina, dakle 3-4 godina fakulteta. U bijelim kutama, sa stetoskopom na prsima. Doktorica me uvela, rekla da sjednem na stolicu do nje, a studenti su se okupili oko mene. Zamolila me da skinem košulju i potkošulju. Izmjerila mi je krvni tlak, a potom zamolila studente da ponove isto. Potom su mi redom, slušali pluća, gledali grlo, pikali lice, čačkali uši.
Ništa bolno.
Ili neugodno.
A onda, je došlo da škakljivijeg dijela. Doktorica me zamolila da svučem hlaće i čarape, tako da sma ostao samo u gaćama. Pokazivala je nešto po mojim nogama i stopalima, ali kako su svi bili oko mene slabo sam čuo o čemu pričaju. Tad me doktorica pozvala da legnem na ležaj a studenti su se počeli sakupljati oko mene. Pritiskala je razne dijelove moga tijela, lupkala i slušala. Zatim su studenti jedan po jedan ponavljali isto. Zamolila me da sjednem, pa su slušali leđa, pritiskali mi unutarnje organe. I konačno ih je pozvala sa strane, a ja sam se nadao da sam gotov.
Ostao sam sjediti a doktorica im je nešto šaputala.
Tad mi je prišla. I zamolila da skinem donje rublje te sjednem na rub ležaja. Bilo mi je jako neugodno, pocrvenio sam koliko se god može pocrvenjeti.
Ali, sam poslušao i uskoro sam gol golcat sjedio na rubu kreveta. Doktorica je došla do mene, držeći neobičnu kartonsku kutiju u ruci. Uskoro je iz nje izvadila par gumenih rukavica za sebe, a kutiju proslijedila dalje studentima. Smrzao sam se. Nisam mogao ni disati.
Odjednom, osjetio sam ruku koja je uzela moj penis, podigla ga u zrak i počela pričati o genitalnom pregledu muškaraca, o pregledu testisa itd, itd...polako mi je prelazila preko testisa objašnjavajući kako se pregled radi. Zatim je zamolila jedinog muškog studenta da sve ponovi.
Dečko je počeo pregled, pritiščući i gnječeći moje testise kako mu je pokazano. Uz mnogo grešaka konačno je bio gotov.
A zatim je došao red na studentice. Njima je bilo više neugodno nego meni. Nisu me pogledale u oči, niti jedna. Već su lagano prelazile po mojim jajima radeći greške pa ispravke kako bi im doktorica rekla. Kada su se sve izredale moj je penis bio u golemoj erekciji. Zadnja studentica dovršava je testikularni pregled, kad joj je doktorica rekla da navuče kožicu preko vanjskog spolovila i pokaže penis glans. Meni je erekcija bila tolika da nisam znao dali će uspjeti, a mlada je studentica pocela navlačiti, prvo po malo a zatim sve jače kožicu preko glavića. Naravno, pošlo joj je uskoro za rukom da me ogoli. A onda je doktorica došla do nje, objasnila da je erekcija normalna pojava i počela predavanje o gljivičnim oboljenjima i kako ih detektirati. Vrtila je prstima po mom penisu, rastežući kožicu, ukazujući na mjesta gdje tražiti promjene. Stisnula je sam vrh penisa otkrivajući mokraćni kanal. I, kao zadnje uzela štapić za skupljanje uzorake te ga uvukla u kanal, okrenula par puta i izvadila.
To je bilo bolno, ali erekcija se nije smirivala. Nakon toga student, pa za njim i studentice ponavljale su isto. Meni su se mješali osjećaji ogromne ugode i boli kod uzimanja uzorka. Teško sam se kontrolirao pa bi stenjao i dahtao, već ovisno o tome što se događa. Vjerujem, da nije bilo uzimanja uzorka da bih svršio već kod ovog dijela pregleda. Kad su dovršili pregled ja sam uzeo svoje donje rublje. Ali doktorica me ošinula pogledom. "Stanite", rekla je. "Nismo još gotovi. Popnite se na stol, koljenima se poduprite i dignite stražnjicu čim više u zrak." Meni je sad već bilo svejedno, bez pogovora postavio sam se u ponižavajuć položaj. I uskoro, iako nisam mogao čuti o čemu doktorica priča, osjetio sam prst u svojoj stražnjici. Prvo malo, a onda dublje. I kad sam mislio da je gotovo, doktorica mi je otkrila što je prostata i gdje se nalazi. Čuo sam je kako objašnjava studentima kako se masira prostata, istovremeno trljajući prstom kroz moj analni otvor po njoj. Bilo je jako bolno u početku, ali onda se pretvorilo u nevjerojatno ugodnu bol. Nakon nje, čuo sam samo navlačenje rukavica i jedna po jedna ruka su pronalazile put kroz moj rektum do prostate, masirajući je i pritiščući. Uskoro je došao red i na zadnju studenticu. Ja sam jedva suzdržavao ejakulaciju, a sjemena tekućina curila je na ležaj u velikim količinama. Konačno je bilo gotovo. Doktorica me zamolila da sjednem, a jednu od kolegica je zamolila da mi ponovo navuče kožicu preko glavića kako bi pokazala sjemenu tekućinu i iscjedak. Dok je studentica navlačila rukavice znao sam da nema mogućnsti da izdržim.
Sam pogled na moj penis i kolegicu koja prilazi, bio je skoro pa dovoljan. Onoga trenutka kad je mlada studentica probala navući koožicu eksplodirao sam uz divovski "Uh, ah, ah...". Sperma je štrcala svugdje, iako nije pogodila nikoga. Ja sam se ispričavao, ali nitko nije slušao budući da su se cure smijale. Studentica je uzela papir kako bi me obrisala, ali doktorica ju je zaustavila. Ja sam bio napola svjestan i čuo sam kako objašnjava nešto o iscjetku i sjemenoj tekućini. Onda mi je dala papir da se obrišem i rekla da se obučem, da sam bio izvrstan. Izašao sam iz ordinacije. Čekao sam da dobijem papir kojim mogu u studentskome servisu do svojih novaca. Tad je iz ordinacije izašla jedna od studentica, pogledala me i rekla da je bilo predivno. Da je uživala u svakom trenutku, i da je sretna što sam svršio. "Nadala sam se da ću ja biti ta da Vas navučem na kraju", rekla je. "vjerujte da bi vas namjerno odvela do orgazma, ali i kolegica je bila dobra." Ako Vam se ovo svidilo, možemo se dogovoriti da ponovimo nešto slično u mom ženskom društvu. Moje prijatlejice nisu studentice medicine, ali bi sigurno uživale u predstavi. Odličan mlaz. Predivna predstava.". I kako je prolazila kraj mene, sagne se i na ruku napiše broj svojeg telefona. Kućnog. Jer tada nije bilo mobitela. Eto, to je bilo moje prvo iskustvo kao muški model za anatomiju. A drugo iskustvo imao sam u istoj ordinaciji, nešto kasnije te godine. Ovaj put sam imao i ženski model. I nije bilo studenata nego razred srednje medicinske škole. Ali o tome u slijedećem postu.

Nema komentara:

Objavi komentar