petak, 20. veljače 2009.

Muško meso

Toga sam se jutra zbudio ranije kako bih se bacio na štrebanje. Bio je kraj kolovoza i vladale su neopisive vručine. Na faksu sam bio u banani, trebalo mi je još šest ispita za uvjet. Dakle, učenje i smao učenje slijedećih četrdesetak dana.
Zazvonio je telefon.
«Dobro jutro Krešo» - prepoznao sam Dorin glas, «učiš ili ideš negdje ubaciti se u mlaku vodu i rashladiti», upitala me.
«Ma učim, kako si ti. Torbe spakirane?» prokomentirao sam njen skori odlazak na ekskurziju.
«Ma da, ali sam te htjela pitati nešto. Malo mi je neugodno» nečkala se Dora
«Reci, pucaj, ako mogu pomoći rado» bodrio sam je.
«Gle, dvije moje poznanice koje idu na istu ekskurziju željele bi tamo prvi put seksati se. Kako znaju da imam iskustva, pitale su me da im objasnim što ih čeka. Ja sam onako iz šale ponudila da im pokažem sve što trebaju znati u stvarnosti. Kao, imam jednog poznatoga koji bi za novce bio voljan biti lutka pa bi one kao shvatile što trebaju znati. Plaćaju», objasnila je Dora.
«Hej, ti se valjda zezaš? Pa naučit će sve kad probaju. Što bih ja trebao raditi uopće. I koliko plaćaju?» upitao sam.
«Pa gle, ti bi poslužio samo tome da vide golog muškarca i malo dotaknu muške kože. Ja bi ih navodila na to gdje trebaju dirati i kako, a da bi uzbudile muškarca. Bez seksa, naravno jer nevine su. I da, plaćaju 300Kn, svaka po 100. Dijelimo po pola» brzo je izrecitirala.
«Dora, može ovako. Pomognem ti, ali novce zadrži za sebe. To je moj doprinos tvojoj ekskurziji. Ja ionako imam učiti pa mi lova baš ne treba toliko» - prihvatio sam.
«Super, sutra onda. Javim ti adresu, jedna je sama doma, starci su otišli za godišnjicu braka solo negdje u Grčku. Ajde, štrebaj samo» - pozdravila me i spustila slušalicu.

U dogovoreno vrijeme pokucao sam na vrata stana u jednoj višekatnici u rubnim dijelovima grada. Vrata mi je otvorila stasala osamnaestogodišnjakinja. Crnokosa, tanka i prilično ravna. Ali vrlo ugodna glasa – «Krešo pretpostavljam. Uđi».
Ušao sam u dnevnu sobu, gdje su sjedile još dvije djevojke i Dora. Maturantice.
Mlade. I spremne otkriti tajne svoje seksualnosti.
«Bok Dora» -pozdravim sestričnu.
«Bok Krešo. Ovo su Ivana, Tina i Marina. Moje školske prijateljice. Kako sam ti već rekla o čemu je riječ, mžda bi bilo dobro da odmah počnemo. Ako nije problem, budući da cure nemaju nikakvih iskustava, molim te tuširaj se pa dođi ovamo» - uputila me.
Bez puno priče otišao sam do kupaonice i otuširao se. Bilo je ljeto i ta Dorina ideja uopće nije zvučala loše. Kad sam opet došao u dnevnu sobu, bio sam gol golcat.
Cure su se zahihotale. Dora se digla i prišla k meni.
Stajao sam obnažen na sredini dnevne sobe a djevojke su sjedile ispred mene sa kompletnim pogledom na sve dijelove.
Koristeči olovku kao pokazivač Dora je počela pričati o muškom tijelu, objašnjavajući gdje su erogene zone.
Objašnjavala je uši, usne, lice, vrat. I zaključila sa tim da cure vjerojatno znaju o tome.
Prešla je na grudi, i istovremeno objašnjavajući da su muškarci tu puno osjetljiviji od žena počela tupim krajem olovke dražiti moje bradavice.
Uskoro me prolazila ugoda, a penis se malo napunio krvlju. Nakon toga prešla je na trbuh, i prolazeći što olovkom, što prstima pokazala kako se potrebno uzbuđivati muškarca.
«Penis i testisi su centar muškog užitka» - objasnila je, istovremeno olovkom prolazeći po mom penisu. Zatim je pokazala testise tako da je olovkom pridržala penis koji je još bio podosta mlohav.
«Kad se muškarac uzbudi penis se ukruti. Muškarca možemo uzbuditi na razne načine. Najčešće kad dođete do penisa on će već biti krut jer ste draškali erogene zone. E, kako to nije ovdje slučaj, mi ćemo Krešu uzbuditi. Cure, dođite molim ovdje» pozvala ih je – «Ivana ti diraš lijevu bradavicu, a ti Tina desnu. Bradavice dirate jagodicama prsta i noktom. Marina, prolazit ćeš jagodicama prsta Kreši po trbuhu i bokovima, tako da ćeš stati tamo gdje je početak penisa».
Cure su počele dirati jako se crveneći. Nisu me gledale, već su buljile u Doru nevoljko dirajući moje tijelo. Dora ih probode oštrim glasom «Ajde cure, krešu ste platile. Primite se malo ozbiljnije poduke. Krešo, ako tebi nije ugodno reci tko griješi».
Međutim curama to i nije baš išlo. Prsti su im bili ukručeni a noktima su me pre grubo dirale pa sam i prigovorio.
Tina je bila srdita - «Dora, nismo to nikad radile, daj nam pokaži»
Doraih odmakne, te krečući lagano rukom skroz od mog trbuha brzo se popne do bradavica i stane ih nježno masirati, pa sve brže i brže povremeno ih stiščući. Uskoro sam lagano zastenjao i zatvorio oči.
«Ajdemo cure, sad ste vidjele kako se to radi» bodrila ih je Dora. I cure su postale opuštenije. Uskoro su njihove ruke bile svugdje po mom tijelu, a kita mi se sasvim digla.
«Bravo cure. Sad ću vam objasniti kako se diraju jaja» i počela je sa pričom. Pažljivo, pritisak i sve nešto što sam i ja teško pratio. Ali bez doticaja. Zatim je objasnila kako trebaju navući kožicu, simulirajući na svojim prstima. Prešla je na obavljanje felacija, opet pokazujući na svojim prstima, grickajući nokte umjesto glavića, objašnjavajući kako preći po donjoj strani vrhom jezika i prikazujući sve to najbolje što je mogla. A zatim je rekla da na kraju treba stimulirati jaja i raditi felacio.
«Marina, hajde ti prva. Prvo jaja, pa navuci kožicu preko, pa felacio, pa kombiniraj», pozvala je prvu djevojku. Marina je, tresući se došla do mene i uhvatila jaja u ruku. Gledajući stakleno tčno u moj penis počela je micati prstima, bez ikakvog osjećaja. «Uživi se Marina. Ne tako. Osjeti gdje su jaja. Vrti ih prstima». Ali prsti su bili prekruti i to je bilo uočljivo.
Tina je bila energična «Dora, ne kužimo. Mi to nikada nismo radili niti dirale muškarca. Daj nam pokaži»
«Ne dolazi u obzir da pušim Kreši kurac za 300 Kuna» srdita je bila Dora. Djevojke su se počele prepirati dok ih ja nisam zaustavio – «Dora, cure su u pravu, ti pokaži jer ti znaš što im je raditi. One su platile da ih se nauči ne da gledaju golog muškarca»
«Gle Krešo» - reče Dora – «nije to meni problem, ali znaš kakav je naš odnos. Ne želim da se to promjeni poslije»
«Bez brige, draga» - odgovorim joj – «pa već sve znamo jedno o drugome».
Dora mi priđe, pozove cure da stanu sa strane, izvadi žvakaču gumu iz usta i primi mi jaja lagano svojim manikiranim prstima. Lagano je počela premetati testise, povlačeći ih lagano put dole. Drugom rukom primila je dno mog uda pa lagano navukla kožicu. Podigla ga je, te vrhom jezika počela prelaziti po donjoj strani, od dna uda do mokračnog otvora. Pa tako još jednom.
Onako stoječki počeo sam stenjati, dok je Dora počela jezikom kružiti oko samog vrha penisa. Zatim je krečući od dna glavića zubima prelazia nježno do vrha,gdje bi jezikom završila put. Pa opet tako.
Erekcija je bila divovska.
Dora je istovremeno rukom masirala moje testise.
A onda je strpala cijeli kurac u usta i počela sa ritmičnim pušenjem. Stenjao sam zbilja glasno. Nisam mogao ni vjerovati da moja sestrična tako dobro puši.
I kad sam bio skoro na vrhuncu stala je – «Nemoj mi sad još u usta svršit, molim te, Krešo. Ajde Marina sad ponovi što sam pokazala».
Marina je dobro svladala naučeno. Ili je meni već bilo toliko dobro da mi je bilo kakav podržaj bio dobar. Zatim je na red došla Tina, čiji je svaki prolazak zubima preko mog glavića bio prava bomba. I na kraju Ivana, koja je pomno pratila što su joj prijateljice radile. Kad je počela sa pušenjem ja sam bio siguran da neću izdržati. Najgore, dok me obrađivala dizala je pogled gledajući što ja radim.
«Dobro je Ivana, nastaviš li još malo dobit ćeš, bojim se, mlaz sperme u usta. A to sigurno ne želiš» zaustavi je Dora.
Eto, cure, ovo je bilo osnovno. A sad mali dodatak kojem mnogi muškarci ne mogu odoljeti. Za krešu znam da to voli, vidjela sam.
«Lezi Krešo tu na pod», reče. «Protrlja moje spolovilo, tako da je navukla malo tekućine na vrh penisa. Skupi tekućinu srednjim prstom i počme prstom ići niže tražeći moj analni otvor. «Kreši ćemo sad izmasirati prostatu. Ući ću mu kroz guzu srednjim prstom, pa dok ne naiđem na žljezdu veličine kestena. A onda ću je lagano masirati pritišćuči. Ako sve radim dobro izlazit će mu na kurcu sjemena tekućina». Raširio sam noge što sam bolje mogao ležeći na leđima. Dora raširi moje guzove i počne masirati sfinkter na ulazu u analni otvor. Lagano, pa zatim jače zabila je prst dok nisam osjetio kako je došla do prostate. Počela ju je masirati, a iz moje kite počela se izlijevati ogromna količina sjemene tekućine. Izvadila je prst i obrisala ga. Pa pozvala djevojke da probaju.
Uskoro su se ženski prsti redali u mojoj guzi. Bio sam na granici svjesti od užitaka i glasno stenjao izvijajući se. Guza mi se dizala i spuštala a kita stršala dok je sjemena tekućina kapala sa nje.
Odjednom se zadnji prst izvuče i Dora reće curama «To je to cure. Sad znate sve. Krešo gotovi smo».
«Dora, ne dolazi u obzir. Ja odavde ne mogu. Dajte sad mi pomozite i izdrkajte me do kraja» zamolim.
«Odjebi» - pogledala me je. Ali cure je pogledaju «Daj da vidimo i muški orgazam, svi ćemo skupa pomoći Kreši».
Uskoro, dvije su ruke stimulirale moje bradavice. Nečija ruka je držala moja jajca, a kombinacija ruke i usana mazila mi je kitu. Najljepši trenutak je uslijedio kad sam osjetio prodiranje prsta i dodir jagodice na prostati.
Osjećaj ugode nije dugo trajao, jer sam uskoro eksplodirao urlajući od zadovoljstva. Iako nisam penis uopće osječao znao sam da štrca izobilje tekućine svugdje.
Kad sam otvorio oči cure su se smijale i ručnikom brisale spermu sa ruku, lica i dijelova namještaja.
«Krešo, hvala», zahvali mi Tina.
Obukao sam se i otišao. Bez puno priće.
I, bilo je lijepo. A ujedno i posljednji put da smo Dora i ja imali ovakve doživljaje.Postao sam svjestan da uživam u ovome pa pomislih kako bi bilo dobro pronaći još koju priliku za ovakav doživljaj.

Nema komentara:

Objavi komentar