srijeda, 18. veljače 2009.

Slučaj drugi - sa sestričnom do novaca

Nakon prvog iskustva neko vrijeme nisam uopće razmišljao o mogućnosti da ponovno napravim nešto slično. Dapaće, nisam bio siguran dali mi je bilo ugodno ili neugodno doživjeti orgazam ispred nepoznatih ljudi. Ali, nekoliko mjeseci kasnije, u vrijeme ljetnih praznika otišao sam po novu turu lijekova zgažen alergijom. Bio je ponedjeljak, a ordinacija je bila prazna. Logično, jer su gotovo svi koje poznajem bili negdje na moru.
U ordinaciju me primila liječnica i, poznavajući me već dobro, pripremila potrebne recepte. Taman sam se spremio otići, kad me zaustavi: «Stanite, Vi ste mi prošli put bili model za studente». «Da, odgovorio sam. I priznajem da mi je bilo neugodno, jako», rekoh. «Mladi kolega», odgovorila je «Nije to nešto ćega se trebamo sramiti. Pomogli ste studentima i trebali biste biti ponosni». Nastavila je u jednom dahu, ne trepčući, već gledajući me izravno u oči «Imam slijedeći tjedan praktikante iz Srednje medicinske škole, malo veća grupa. Osim osnovnog upoznavanja sa rutinskim procesom sistematskog pregleda, cilj je njihove prakse upoznati se sa seksualnošću. Neka vrst seksualnog odgoja.» Zacrvenio sam se, ali sam zapitao «Plaća li se, ili bi trebali dobrovoljca?». Nasmijala se široko, spustila pogled u papire i dodala «Plaća se, 500Kn studentskim ugovorom. Ali, trebali bi imati i žensku osobu za praksu pa ako biste poveli djevojku ili koju poznanicu, bilo bi poželjno. Ista je naknada i za nju. Ja, u ovo doba godine nisam uspjela nikoga pronaći.». Uzeo sam direktni broj ordinacije i podatke za studentski ugovor i obećao nazvati do kraja tjedna ako se odlučim. Te večeri, kao i mnogih večeri tog ljeta, u nedostatku svojeg drušva izašao sam do grada sa sestričnom. U ovoj ćemo je priči zvati Dora. Bila je mlada, mršava i plava. Nije mi bila sestrična ni u prvom ni u drugom koljenu, ali su obiteljske veze bile dobre. Muškarci su se lijepili na nju, ali ja osobno nisam imao spoznaju da je ikad imala dečka. Doduše, bila je malo zatvorena, a roditelji su joj bili strogi. Noćni izlazak je mogla osigurati samo u okviru mog društva pa je tu činjenicu itekako koristila. Kako je većer prolazila i kako smo prolazili razne teme, sestrična je počela pričati o svojoj ekskurziji i skorom odlasku na nju. Sa školom je trebala ići na eksurziju u Italiju i tom se jako veselila.
«Krešo, je ne znam odakle mi novci, starci su rekli da ću dobiti 300 maraka. To mi neće biti nikako dosta. Moram naći neki poslić». «Imaš što u vidu» upitao sam.
«Pa, osim konobarenja nemam, javila sam se u jedan kafić, počela bi raditi kroz petnaestak dana. Ali plaća je mala. Moram još nešto smisliti» Bilo je to doba kad je 200 maraka bila velika lova. Bilo mi je žao sestrične, ali dijelili smo iste brige. Ja sam joj se pohvalio kako sam našao posao za 500Kn u jedno jutro: «Ja ti idem drugi tjedan biti umjetni pacijent kod doktorice, ima neke đake na praksi. Malo me pipkaju, pregledavaju i spremim 500Kn». Iako meni nije palo na pamet da je pozovem, ona se snašla. «Ima mjesta za još nekoga?», upitala me. Slijedeće jutro nazvao sam doktoricu i pitao je da li je našla ženskog pacijenta. A potom sam obavijestio sestričnu da je mjesto slobodno. Raspitivala se o tome što treba raditi. «Gle, ne znam što očekivati. Ja sam jednom to već radio. Nije ništa bolno ali je neugodno. Bio sam u jednom trenutku skroz gol a studenti su me pregledavali.» «Pa, mogu ja to. Ako ne boli, neugodu ću savladati». Potvrdio sam i nju doktorici. A termin smo dobili u 8:00 utorak ujutro. Utorak. Došao sam na vrijeme i čekao. U ordinaciji se čulo puno glasova. Sestrične još nije bilo pa sam pomislio da je odustala. U 8:15 vrata ordinacije su se otvorila i doktorica me pozvala. Točno u tom trenutku i Dora se pojavila. «A vi ste?», upita doktorica. «Dora. Ja sam Kreši sestrična», nasmijala se. «Sestrična. Pa onda uđite oboje», pozvala nas je doktorica. Kako smo ušli pozdravilo nas je nekih petnaestak đaka odjevenih u bijele kute. «Ovo su praktikanti srednje medicinske škole. U trećem razredu imaju obaveznu ljetnu praksu u ordinacijama. Osim prakse u ordinaciji, moja je dužnost da ih upoznam sa osnovama seksualnog odgoja», predstavila ih je doktorica. Polako sam prelazio po licima đaka. Bili su mladi, 16-17 godina. Uglavnom cure i četiri dečka. «Medicinska škola», pomislio sam. Primjetio sam da rodica intezivno gleda u jednog od đaka. «Mario?», upitala je. Uskoro se ispostavilo da su zajedno bili u osnovnoj školi do sedmog razreda, kad je on otišao u drugu školu. Doktorica je pozvala praktikane k sebi. «Sad ćemo napraviti osnovni razgovor sa pacijentima i mjerenja». Doktorica je prvo počela ispitivati mene. O bolestima, preboljenim, kroničnim i akutnim. Alergijama. Lomovima ruku koje je pronašla u kartonu. Seksualnoj aktivnosti. «Da, imao sam seksualne odnose», odgovorio sam na pitanje. «Jeste imali jednu ili više partnerica», dočekalo me pitanje. «Jednu», odgovorio sam. Ista pitanja potom su upućena i sestrični. Čekao sam da dođe na pitanje o seksualnom iskustvu. Bio sam uvjeren da je sestrična nevina. «Da, imala sam seksualna iskustva», iznenadio me njen odgovor. «Sa jednim partnerom», upitala je doktorica.
«Pa, zapravo sam imala tri partnera», posramljeno je priznala Dora. Doktorica je potom đacima pričala o statistikama broja seksualnih odnosa muškaraca i žena, prvom spolnom odnosu i tako nešto. Ponovo se okrenula prema nama. «Skinite se i ostanite u donjem rublju» naredila je. Sestrična je uputila upitan pogled. «Gospodična, imamo vremena koliko imamo. Mladi gospodin vam je rod, a i nemate se čega sramiti pred medicinskim osobljem». Pomalo smo se skinuli. Ja sam ostao u boksericama, a sestrična u bijelim gaćama i svijetloplavom grudnjaku sa čipkastim dezenom. Grudi su joj bile dobre trojke, što ja do tada nisam primjećivao. Nisam je nikada vidio toliko obnaženu, budući da nismo skupa išli na kupanja ili bazene. Nakon toga doktorica je pokazala đacima kako se mjeri težina i visina. A mi smo beskonačno puta stajali i silazili sa vage i letve za mjerenje, kako bi svaki od đaka imao priliku uzeti naše mjere. «AAAAAAAA....», po trinaesti put sam valjda otvorio usta, dok je doktorica ponovo objašnjavala moje angine nekome od đaka. Pregled ušiju mije bio lakši, a đaci su se redali u stavljanju onog čudnog tuljka u uho, što meni što mojoj sestrični. Uslijedio je pregled stetoskopom. Prsa pa leđa. Meni pa sestrični. Kako je đaka bilo puno, dosta je vremena prolazilo dok svaki nije prošao postupak. Isti postupak za sad koji su prolazili studenti pred nekih 6 mjeseci. Tada mije prvi put sinula ideja da možda i do kraja bude postupak isti i postalo mi je malo neugodno. Nakon toga doktorica me polegla na onaj ležaj u ordinaciji pa su đaci pritiskali neke dijelove tijela tražeći moje unutarnje organe. Procedura je bila ista. Doktorica je prvo pokazala postupak. A potom su đaci, navođeni glasom doktorice pokušavali ponoviti prikazano. Isto su ponovili na sestrični. «Ustanite Dora», rekla je doktorica. «Sad ćemo pokazati kako se radi pregled grudi. On je jednako važan i za muškarce pa ćemo Krešo krenuti od Vas.» Pokazala je pregled, a mene su prošli žmarci svaki put kad bi mi stisnula bradavice. «Jako su mi osjetljive», pomislio sam. «Vjerojatno jer sam bez seksa već nekoliko mjeseci». Nakon toga prvo muški dio praktikanata pregledavao je moje grudi. A onda i ženski. Kako su cure bile nježnije, a njihove ruke pažljive, u mojim gaćama narasla je divovska erekcija. «Dora, vaš red», rekla je doktorica. «Skinite grudnjak». «Doktorice, neugodno mi je pred Krešom», odgovorila je Dora. «Dora, ja sad nemam gdje s njim. Molim Vas, njemu, sigurna sam, nije prvi put da vidi ženske grudi». Zacrvenjela se, okrenula leđa prema nama i otkopčala grudnjak. Kad se okrenula natrag prema nama položila je ruke na grudi. Doktorica nogom gurne stolicu na sredinu prostorije. «Dora, sjednite tu», reče. «Opružite ruke sa strane».
Dora spusti ruke niz tijelo i izbaci prsa, gledajući u mene. Ja sam je gledao u oči, barem do trena dok doktorica nije počela sa pričom Prvo je održala kratko predavanje o grudima i anatomiji grudi, pokazujući prstima pojedine dijelove. Dora je imala predivne grudi, sa lijepim, povećim bradavicama. Doktorica je objašnjavala kako se provodi kontrola grudi te istovremeno pokazivala praktikantima. Uskoro je stisnula snažno Dorinu bradavicu, tako da se ovoj na licu vidjela bolna grimasa. "Nema iscjetka, kako i treba biti", kazala je i nadovezala se o promjenama tijekom trudnoće i dojenja.
"Kolege, molim vas da sad vi probate napraviti isto", pozvala je učenike da ponove postupak. Uskoro su se djevojke i dečki redali pregledavajući Dorine grudi. Netremice sam promatrao i svaki put kad bi netko od praktikanata stisnuo bradavicu uživao u pogledu na Dorine ukručene dojke.
"Mario, Vi ste eposljednji", pozove doktorica Marija. On je prišao Dori, koja ga je gledela u oči. Zabacila je kosu preko ramena i poravnala je rukom. Na Mariovom licu vidjela se nelagoda dok je počinjao kružnim pokretima pregled dojki.
"Dora, nisam se nikada nadao da ću biti u mogućnosti dirati tvoje grudi. Ali još od srednje škole si mi bila privlačna", obratio se.
"Bez brige Mario, ovo ti je ionako jedini način da ih dirneš", odgovorila mu je.
Mario tada stisne bradavicu, tako snažno da je Dora zastenjala.
" Dora, pokazat ćemo drugi dio pregleda dojki, u ležećem položaju. Molim Vas da dođete ovdje i legnete". Dora je prišla i uskoro je ležala a doktorica je nastavila obješnjavati postupak, pomičući Dori prvo jednu a zatim drugu ruku, tako da joj je dlan bio ispod glave. Nakon toga praktikanti su se redali ponavljajući prezentirano. Kad je i zadnji dovršio, doktorica ih pozove k sebi.
"Sad ćemo se upoznati sa ženskim spolnim sustavom. Proučit ćemo izgled i funkcionalnost te pokazati kako se obavlja temeljni pregled. Molit ću bez komentara", uputi pogled Mariu, "smjeha ili upadica. Radite što vam kažem. Cure, ako koja misli da joj ovo ne treba, bit će naš slijedeći pacijent".
Došla je do Dore, uputila joj pogled i rekla, istovremeno lagano povlačeći Dorine gačice put dolje "Dora, bez srama, molim Vas. Kolegice i kolege upoznat će se sa anatomijom ženskog spolnog i reproduktivnog organa, uputit ću ih u osnove seksualnosti i obavit ćemo temeljni pregled. Ništa ne boli, a Vas Dora molim da se opustite".
Uskoro su gačice bile na vrhu hrpe sa Dorinom odjećom. "Dora, pomaknite se prema kraju ležaja i raširite noge najbolje što možete", pozvala ju je doktorica. Nevoljko, Dora se postavila u traženi položaj.
"Šire noge Dora, molit ću Vas, bez srama", obrecne se doktorica.
Ja sam zauzeo položaj iza praktikanata, malo sa strane. Izvan pogleda doktorice, ali sa odličnim pogledom na sestričino međunožje. Doktorica navuče gumene rukavice te doda kutiju praktikantima, koji su jedan za drugim stali navlačiti iste.
"Dame i gospodo, ovo je ženski spolni organ. Tu možemo vidjeti male i velike usne", počne pričati i istovremeno iz đepa kecelje izvadi poduži predmet koji je na vrhu imao nastavak, meni sličan gumici za brisanje na vrhu olovke. Skine zaštitnu kapicu te predmetom za koji sam shvatio da je pokazivač počne pokazivati dijelove Dorine stidnice, istovremeno pričajući o njima.
Dora se očito nije pripremila ovu vrst demonstracije. Stidne su joj dlake bile svijetle i rijetke, ali neuredne. Često su smetale pogledu, tako da je doktorica lijevom rukom raširila usne kako bi svi imali dobar pogled.
"Evo,", reče istovremeno pritišćuči Dorin organ i razvlačeći ga prstima "kad ovdje razvučete pokazat će se klitoris. Sad u njemu nema krvi. On ženama služi isključivo u svrhu postizanja seksualnog zadovoljstva. Ako ga malo protrljamo, počet će se puniti krvi", i počne lagano gumenim vrhom pokazivača draškati Dorin klitoris".
Dora je pocrvenila, ali uskoro se klitoris počeo puniti krvlju i rasti. "Vidite, sad je ukručen i žena osjeća ugodu, jeli tako Dora», upita gledajući Doru koja je naga ležala na ležaju za preglede.
«Neugodno mi je», kroz zube promrmlja Dora.
«Nemate se Dora zašto osjećati neugodno, priroda je tako zamislila i tu nema ništa čega biste se trebali sramiti», konstatirala je doktorica.
«Sad ćemo napraviti vaginalni pregled", reče i lagano stavljajući kažiprst na srednji prst približi se vaginalnom otvoru. "Da je Dora nevina, ovdje bi bila opna. A kako je nema, to je nama lakše», pokazala je na vaginalnom ulazu. «Ulazite sa dva prsta, kažiprst i srednji prst, ali stavite jedan na drugi ovako", pokaže. Uskoro su prsti bili Dori u vagini, a doktorica je lagano pritiskala stjenke maternice sa vanjske strane i objašnjavala proceduru. "Unutar vagine osjetit ćete stjenke rodinice, a pritiskom na trbuh i maternicu. Da imamo spekulum mogli bismo pogledati i grlić maternice, ali kako ga nemamo vršcima prstiju samo ga napipajte», završila je misao.
«Sad ću vas moliti da jedan po jedan ponovite postupak i budite nježni. Neka svatko od vas prstima nježno prvo protrlja klitoris kako bi se isti napunio krvlju i olakšao pregled. Osjetite nakon toga stijenke rodnice, zatim gurnite prste do maternice. S drugom rukom gurnite maternicu kako biste je prstima prešli sa svih strana. Gurnite jajnike nježno kako biste ustanovili ima li koja anomajlija« i s tim rječima dala znak prvoj učenici da krene sa postupkom.
Učenica je nježno prišla Dorinom klitorisu i počela ga dodirivati, laganim kružnim potezima. «Vidite, ako je tijelo opušteno, a žena počinje udisati dublje, radite ispravno. Ako se počne grčiti, i stezati mišiće očito joj je neugodno. Dora, ako Vam je dodir pre grub, recite slobodno.» završila je doktorica.
«U-uredu je, jako je ugodno» promucala je Dora.
Svi smo gledali kako Dorin klitoris raste, a učenica je oprezno drugu ruku približila vaginalnom otvoru. Polažuči jedan prst na drugi u trenutku je ušla u Doričinu vaginu te obavila pregled. Izvukla je prste te otkrila da su rukavice prilično sluzave.
«Ova vaginalna sluz normalna je pojava. Ginekolozi po njenom mirisu mogu naslutiti postoji li neka upalna ili gljivična bolest» objasnila je doktorica.
Kad je slijedeća praktikantica došla na red za stimulaciju klitorisa Dora je lagano zadrhtala.
«Sve u redu Dora», upitala je doktorica.
«D-da. U-uredu je», odgovorila je Dora ne otvarajući oči.
Ruke praktikanata su se mijenjale, a Dorin klitoris bivao je sve ukručeniji. Pri svakoj promjeni praktikanta doktorica bi podsjetila Doru: «Opustite se, opustite mišiće nogu». Svakim dodirom prstiju preko klitorisa Dora je sve jače stenjala, iako ne bih rekao da je naručito uživala. Trbuh joj se uzdizao od količine zraka kojeg bi udahnula i stenjući ponovo izdahnula. Kako bi dečki bili na redu jasno se vidjelo da uživaju produženo nadražujući Dorin jezičak među stidnim dlakama te gurajući prste na način lagano drugačiji nego je to doktorica činila.
Konačno su se svi izredali pa je doktorica zauzela mjesto među Dorinim nogama. Vrškom pokazivača nastavila je nadraživati Doru dok je đacima govorila «Kad se živci dovoljno pobude stimulirat će mozak da doživi orgazam. Mislim da je Dora sad dovoljno opuštena, disanje joj se ubrzalo i da bi mogli imati sreće da skoro vidimo kako izgleda orgazam. Vjerojatno će se prvo ukrutiti bradavice na dojkama a potom će se početi stezati mišići maternice što čemo vidjeti kao stezanje trbušnih mišića. Stjenke rodnice početi će pulsirati, čime zapravo stimuliraju muški spolni organ na ejakulaciju», objasnila je đacima kako bi izgleda orgazam. «
«Kolegice to znaju, ali pozivam kolege da navuču rukavice pa ako skoro budemo imali sreće da osjete na prstima pulsiranje rodnice. Kako ženski orgazam traje oko 30 sekundi, mislim da ako se brzo promjenite možete svi probati taj osjećaj», te doda paket sa rukavicama koje su muški pripadnici grupe navlačili na ruke.
Naravno, Mario je zauzeo prvo mjesto u redu.
Doktorica je sve brže draškala Dorinu erogenu zonui ponavljala»Dora, opustite mišiće nogu». Iz vagine su istjecale veće količine sluzi,a Dorino se tijelo izvijalo dok je rukama čvrsto držala rubove ležaja.
Stenjala je glasno među udisajima.
Doktorica je sve brže prolazila po klitorisu tako da je teško bilo pratiti gumeni vrh pokazivača. Odjednom, Dorine su se bradavice ukrutile, a mišići napeli. Glasnoje zastenjala, ne suzdržavajući se uopće. Stimulacija pokazivačem na klitorisu se pojačala i ubrzala, a trbušni mišići Dori napeli. Uskoro je sasvim glasno svršavala stenjući «Aaaah....joj...aaa...uufff»,a doktorica je dala znak prvome praktikantu, Mariu, da uđe u dorinu, sad već skroz mokru vaginu. Mario, ne samo što je ušao, nego je lagano ulazio i izlazio iz Dore, što je uz konstantnu stimulaciju štapom smao pojačavalo razinu orgazma. Redali su se i ostali praktikanti, a Dora je svršavala iznimno intezivno. Kad su svi dečki završili sa provjerom, doktorica je smanjila razinu stimulacije prvo malo, a zatim povukla štap sasvim.
Dora se tresla cijelim tijelo od iskustva koje je upravo doživjela.
«Dora, kad se saberete možete se odjenuti», reče doktorica te se okrene prema meni «Krešo, prelazimo na muški spolni organ, skinite se».
Spustio sam gaće na pod i ostao pred svima gol, naravno, sa ogromnom erekcijom.
«To je muški spolni organ u erekciji», reče doktorica. «Kako nam treba bez erekcije, prvo ću vam pokazati kako se radi bris». Naravno na uzimanje brisa moj je penis reagirao smanjujući se na najmanju moguću mjeru.
Primjetio sam da se Dora obukla te da sad iza svih đaka gleda što se sa mnom događa.
Doktorica je počela priču o anatomiji muškog spolnog organa, testisa, uglavnom nezanimljivo za ovu priliku.Nastavila je pokazivati pregled testisa «Eto, sada će svatko napraviti pregled testisa, zatim navuči kožicu prekospolovilai raširiti mokračni put», rekla je doktorica skupini. Djevojke su sklonile pogled sa mene dok su navlačile rukavice. Uskoro je ruka prve djevojke, jako visoke i mršave crnke prelazila po mojim testisima. Kako sam bio dugo bez seksa, gledao Dorin orgazam i bio stimuliran doživio sam ogromnu erekciju. Djevojka je pokušala navuči kožicu jednom, pa dvaput pa treći put kad sam već počeo uzdisati primajući se za rubove ležaja. Doktorica je prekinula stimulaciju dodajući malo vazelinske kreme – «Evo, premažite malo sa ovim pa će lakše ići» savjetovala je. Uskoro, kožica je skliznula a doktorica dodala – «Dajte namažite mu penis glans, tako da drugi nebi imali problema». Nježni prsti uskoro su nanosili kremu po mome glaviću. Moje bradavice sus e stisle, a u trbuhu sam osjetio stvaranje orgazma.
Slijedeća me djevojka ponovo primila, počevši od testisa, navlačeći kožicu i otvarajući kanal. Moje uzbuđenje je bilo ogromno. Najrađe bih eksplodirao po svima. Scene Dorinog orgazma su mi bile pred očima. Gledao sam preko svih đaka, ravno u doru koja je poluotvorenih usta gledala u moj penis. Izredali su se i dečki, mada je meni sad bilo svejedno tko me dira, već je bilo bitno da me netko dira. Do kraja su ostale još samo tri praktikantice, kad je na red došla jedna, malo bucmastija. Vidjelo se da ima oči šefice. Navukla je rukavice preda mnom, tako da je pucnolo u trenutku kad je pustila gumeni rub. Počela je sa pregledom jaja, čvrsto ih stiščući i vrteći među prstima. Lagano ih je, što nitko nije mogao vidjeti jer je tijelo zaklonila pogled ostatku grupe, povlačila put dolje. Odjednom se jezikom oblizula kao da će ga primiti u usta. Pustila je testise iz ruku te krenula navlačiti kožicu ali tako da je penis primila od dna i lagano se počela penjati put vrha povlačeći kožicu. Otvorila je blago usta kao da čeka da ga primi. I onda sa dva prsta primila otvor mokraćovoda a sa ostatkom prstiju protrljala glavić.
To je bilo previše za mene. Počeo sam svršavati, a ona je brzo prebacila ruku na dno penisa navlačeći ga nekoliko puta dok sperma nije krenula štrcati.
Odmakla se, još uvijek držeći moj penis u ruci – «Doktorice, on svršava, što da činim?». Doktorica priđe, odmakne joj ruku i dobaci mi papir – «Krešo, obrišite se i idemo dalje, nismo gotovi».
Dora je nepomično gledala u mene dok su preostale dvije djevojke, sada rutinski, obavile pregled.
«Eto, za kraj još imamo rektalni pregled i pregled prostate te masažu prostate kako bi pomogli u slučaju začepljenog kanala» objasni doktorica – «Dori nismo radili jer je dosta jedan ispitanik, a Krešo ima i prostatu« - dovrši lječnica.
«Krešo, na ležaj, na koljena, glava dolje, guza što više u zrak».
Postavio sam se u traženi položaj. Uskoro je objašnjavala nešto o sfinkterima i hemaroidima. A zatim sam začuo zvuk navlačenja rukavica. Osjetio sam njenu ruku u rektumu. Objašnjavala je kako i što tražiti. A zatim je počela objašnjavati gdje je prostata. Osjetio sam kako prst dolazi do moje, kako je rekla, žljezde veličine kestena, prelazi preko nje te je stišće.
Zastenjem.
«Masažom stimulirate istiskivanje sjemene tekućine, pogledat ćemo je poslije». Sad svi pokušajte pronači prostatu i kratko je izmasirajte. Muškarcima je to bolno, ali ako ste nježni onda može biti jako ugodno.
Jedan po jedan praktikanti su se redali pružajući mi svaki pt sve veču ugodu. Penis nisam uopće osjećao, ali sam znao da nešto cuti niz njega. Svaki prst koji bi mi se našao u guzi pokretao je lavinu bolne ugode. Opet sam osjetio da sam pri vrhuncu, ali nisam vjerovao da će se ponoviti priča od prošlog puta.
Kad su se svi izredali, doktorica me uputi da siđem i sjednem na rub ležaja. Ponosno pokazujući ponovnu erekciju sjednem na rub kreveta.
«Kolegice, skupite na ovo stakalce sjemene tekućine pa čemo pod mikroskopom pogledati, kako biste se uvjerili da nema spermija» reče upučujući pogled istoj bucmastoj djevojci kojoj sam prošli put svršio na rukama. Prišla mi je, i tiho, da ostali ne čuju došapnula «Da vidim možeš li opet», obliznula zavodnički usne, stavila rukavice i prišla mom penisu. Umjesto da samo navuče kožicu kako bi skupila tekučinu bucka je prstima prešla od vrha do dna, navukla kožicu vrlo pomalo i dok je jednom rukom pokušavala skupiti uzorak, drugom, kojom je držala penisa sa dva prsta ga je masirala.
Svršio sam opet, a ona se okrenula prema skupini i rekla «Ovaj mi je opet svršio, ovo je grozno. Pa gdje opet meni.»
Doktorica je uzela uzorak, pogledala me, ovaj put upitno i poslala da se obučem.
Uskoro sam bio pred vratima, gdje me Dora već čekala.
«Imaš ugovore za studentski?», upita.
«Sad će doktorica, reklaje da pričekamo», odgovorim. Uto se otvore vrata i izađe Mario. «Dora, bilo je nevjerojatno. Nikad se nisam nadao da ću ikoga vidjeti da onako svršava, najmanje tebe» dobaci podrugljivo.
«Grozan si, Mario. Ljigav. Bar ne provociraj ako si već uživao» odrješita je bila Dora.
Konačno se opet otvore vrata i doktorica izađe sa ugovorima. Brzo smo ih zgrabili i požurili prema vratima dok je Mario nastavio u toalet.
«Krešo, meni je neugodno. Nemoj pričati o ovome, molim te» zamolila me.
«Meni je isto neugodno, nisam znao što će tebi raditi. Ali ja sam svršio dva puta i mogu ti reći da sam uživao jako. Napalio sam se» odgovorim.
«Čuj, ja nisam nikada ovako svršila. Mislila sam da i ne mogu, ali su me masirali dok mi nije postalo svejedno. Još mi se noge tresu. No, nemoj pričati nikome» - ponovila je.
I nismo nikada više spomenuli ovaj događaj.
Ni međusobno.
A sa Dorom sam imao još jedno iskustvo modela za anatomiju, nekoliko mjeseci kasnije. Ali o tome slijedećom zgodom.

Nema komentara:

Objavi komentar