srijeda, 25. veljače 2009.

Deutschland, Deutschland über alles

Bilo je to moje zadnje ljeto u statusu studenta. Po završetku ispitnih rokova, a potaknut dobrim učinkom i nevelikim brojem ispita ostavljenih za jesenski rok, odlučio sam se na posao u inozemstvu. Neki od kolega sreću su također odlučili potražiti u Njemačkoj, čija privreda je nakon ujedinjenja dviju država bujala.
Došao sam u Njemačku ne znajući skoro a ni jednu riječ jezika. Posao pomoćnog radnika u građevini našao sam po preporuci kolega. Dvanaest satno radno vrijeme, šest dana u tjednu nije bilo izazovno za većinu stanovnika Njemačke. Rad na crno još i manje.
Gazda, Hrvats hercegovačkog podrijetla i sa stažom od tridesetak godina dijaspore bio je razuman čovjek. Radilo se teško, na nesnosnim vrućinama u nekadašnjoj prijestolnici Savezne republike. Bonn, osim što je poznat kao grad koji je bio administrativna prijestolnica gotovo pa da i nema što pružiti.
Koeln, koji je povezan tramvajen sa manjim Bonn-om središte je televizijskih i radijskih stanica. A osim poplave razno raznih TV zvijezda, katedrale i Rajne, de fakto u ta dva grada nema ništa.
Osim izobilja salona za masažu, sauna i sličnih mjesta.
Nedjelje, koje su bile slobodne, uglavnom sam provodio sam u najvećem aqua parku u tom dijelu kugle zemaljske. Ogroman, pogotovo za moje tadašnje pojmove kompleks, sastavljen od vanjskih i unutarnjih bazena, masažnih kada, whirpoola, frizerskih salona, gym dvorana bio je pravo stjecište valjda svih ljudi koji su imali nekih tridesetak EUR koliko je koštala ulaznica.
Ja sam dolazio tamo radi čarobnog svijeta sauna. Preko tridesetak raznih vrsta sauna i bogati program su privlačili raznoraznu publiku. Doduše, veći di su bili penzioneri, pa obitelji i parovi srednjih godina te nešto mlađe populacije čije sam ženske predstavnike zapravo odlazio gledati. Jer, zbog zahtjevnog rada koji sam obavljao uglavnom tegleći građevinski materijal, nisam radio ništa drugo osim spavao i povremeno jeo.
Cijeli je svijet sauna bio FKK, tj. namjenjen nudistima. Osim tog dijela u kojem sam većinom boravio, u bazenskom dijelu bio je dio opremljen solarijima. Izgrađen je bio na dvije etaže, podrumskoj koji se služio za opuštanje i u kojem je uvijek svirala neka lagana muzika, a izgledom je podjećao na pećine gdje su pojedine «rupe» bili zapravo separei. I to, izgrađeni na način da jedan separe gleda prema drugome, a takav set je bio pregrađen na način da se ne vidi sa centralnog hodnika, niti izostalih separea.
Gornji je dio bio opremljen kvarcnim lampama, a arhitektonski je bio izveden na isti način. Uglavnom bih se tu kvarcao, trežeći mjesto u nekoj od špilja gdje bi kakva mlađa djevojka zauzela mjesto.
Kako je cijeli taj kompleks bio povezan sa bazenima, koji nisu bili FKK, često bi ulazila djeca i mlađe djevojke i dečki proučavati nudiste koji uživaju pod kvarcnim svjetlom.
Nakon nekoliko posjeta prvi put sam otkrio da u donjem dijelu zapravo boravi hrpa muških pervertita, koji se služe tim dijelom kako bi masturbirali ili pak u njega odlaze parovi kako bi vodili ljubav.
Priča zapravo počinje u turskoj sauni, koju nisam često posjećivao dok jednog dana nisam primjetio dvije djevojke, kako su se prošuljale u odio sauna. Moglo im je biti petnaest do sedamnaest godina, a izgledom su ili bile sestre ili furale sličan film.
Posjetitelje sauna od švercera stražari su razlikovali po papirnatim narukvicama na ruci, koje bi iz tjedna u tjedan bile različite boje i kod skidanja su se mogle samostrgati.
Moje dvije djevojke nisu imale narukvice. A, svojom mladošću i izgledom vabile su me da idem za njima i otkrijem dali će pokazati svoje tijelo ili ne.
Odlučio sam se lagano ih pratiti i ući za njima u saunu. Cure su se samo šetale i pričale na Njemačom, kojeg nisam naučio gotovo ni riječi. Ne znam dali su primjetile da idem za njima ili se jednostavno tako dogodilo, ali kod jednog mjesta koji je spajao dio sa turskim i finskim saunama jednostavno su mi nestale. Počeo sam obilaziti saune, kad nakon nekoliko minuta otkrijem u jednoj, parom prepunoj ali izvrsno osvjetljenoj sauni djevojke kako sjede jedna nasuprot druge potpuno obnažene.
Zauzeo sma mjesto blizu njih, tako da sam jednom vidio leđa a drugoj lice. Pričale su i smijale se, a grudi djevojke koja mi je bila okrenuta licem ugodno su skakutal deok su joj bradavice bile skroz opuštene. Mogla je imati šesnaest godina a iako potpuno razvijena, djevojaštvo joj se razabiralo po prištićima na licu. Bila je niža, mršava sa solidnom dvojkom. Veoma proporcionalna mršavica, elegantnih nogu.
Primjetila je da je gledam u sise pa nešto komentirala prijateljici. Polako je noge, koje su bile položene na klupi razdvojila, tako da je jedna ostala na klupi savijena u koljenu a drugu je spustila na pod. Lagano se u bokovima okrenula prema meni. Sad sam joj mogao vidjeti cijelo međunožje, obraslo u dlake, ali rozo. Usmine su jj bile sitne, a cijela pica mala, kao što je i djevojka bila.
Pogled na vaginu, iz te blizine i nakon nekoliko tjedana apstinencije učinio je svoje. Moj se penis počeo dizati i uskoro sam bio u golemoj erekciji.
Do mene je sjedio još jedan muškarac.
Bilo mi je neugodno. Pogledao sam ga i primjetio da i on bulji djevojci u međunožje, a da njegova erekcija nije ništa manja od moje.
Djevojka nam se osmjehu i šapne nešto prijateljici. Starija, kojoj sam sad vidio lice, očito sestra došla je do mene i počela nešto nabrajati na Njemačkome.
«Kann ich....» - zbrajala je neke riječi i dovršila - «....,ja». Ne razumeći ama baš ništa od izgvorenog samo sam zbunjeno odgovorio – «Ja!», ilitiga da.
U slijedećem trenutku djevojka je otišla do crijeva koji j služi za ispiranje klupica prije nego na njih posjednete stražnjicu, pustila vodu, koja je sukladno običaju, naravno, bila hladna i počela me poljevati po glavi, trbuhu i spolovilu.
To je za trnutak spustilo moju erekciju, a djevojka se vratila na mjesto.
Mlađa je i dalje držala noge na isti način. Sada su joj bradavice bile izbočene, a moj je pimpek ponovo krenuo u uspravan položaj.
Dignuo sam se i brzo izašao, namatajući ručnik oko sebe.
Mislio sam i dalje na njih dvije, dok sam se namakao u whirpool bazenčiću, a mjehuriči zraka napaljivali me sve više i više.
No, djevojke se ponovo pojaviše i putem mi dobace nešto, što naravno opet nisam razumio.
Otišao sam i odatle i odlučio da se odem okupati u velik bazen u zoni koja nije bila FKK. Kupanje me smirilo pa sam konačno zaboravio na djevojke.
Odlučih otići malo pod svjetlost solarija, kad opet primjetim djevojke iza svojih leđa. Pustio sam ih taktički da odu ispred mene, a onda umakao kroz vrata u pećine. Umjesto u solarije, spustio sam se u mirni dio prostora i u jednoj od rupa sjeo, skuplajući noge u koljenima i istovremeno ih šireći.
Stajao sam tako neko vrijeme, misleći o poslu, kad odjednom obrati mi se glas na Njemačkom, opet pričajući nešto bez značenja.
«Ja!», odgovorio sam vješto koristeći jednu od dvije riječi koje sam znao (pretpostavljate, ona druga je Nein).
Moje su poznanice odlučili zauzeti mjesto preko puta mene. Razmotale su ručnike ispod kojih su još uvijek bile nage, postavile na ležaj i sjele, na isti način na koji i ja. Podignuta koljena i raširene noge. Naslonjene na zid pećine, grudi su im se isticale, a gleave su bile u sjeni. Prigušeno svjetlo obasjavalo je njihove intimne djelove upravo dovoljno dobro da sam mogao, kroz stidne dlake , vidjeti kompletnu anatomiju njihovih vulvi.
Spustio sam noge, tako da su dijelom padale preko ruba konstrukcije i utonuo leđima u polu ležeći položaj.
Kurac mi je uskoro stršao u zrak. Disao sam tiho, gledajući pice koje su bile svega dva metra od mene. Djevojke su pričale nešto, smijući se i povremeno pogledavajući u moj penis. Očito su pokušavale dokučiti razumijem li ih ili ne.
Konačno, starija se digne, priđe mi te počne nekakav monolog povremeno pokazujući na moje intimno područje. Kad je dovršila, miljuni upitnika su okruživali moje lice.
«Ja oder nein, bitte?» - ponovila je treći put.
Birajući pažljivo riječi odgovorio sam – «Ja».
U slijedećem trenutku sjela je pored mene i bez okljevanja počela rukama dirati moje bradavice. Sjedila je do mene, ne zaklanjajući ni u jednom trenutku pogled svojoj mlađoj kolegici.
Prvo je dirala jednu pa drugu bradavicu, vrhovima prstiju prolazeći po aureoli pa onda noktima trljajući samu bradavicu.
Ja sam buljio u njenu prijateljicu, koja je gledajući u mene polako spustila ruku na trbuh i počela se maziti.
Starija, odjednom, lagano mjenjajući položaj tako da je sad bila licem okrenuta put mene, drugom rukom krene uz moje bedro i čvrsto stisne testise. Kurac mi poskoči još više, a jaja me zabole, dijelom zbog stiska, ali najviše zbog toga što tjednima nisam svršio.
Počela me masirati, pažljivo prstima prebirući po vrećici i tražeći svaki testis te vrteći ga po prstima. Klizila je, od donjeg dijela do najgornjeg. Prvo jedan, a onda drugi. A slobodnom rukom počela je noktom agresivnije nadraživati moje bradavice.
Zastenjao sam – «Uuufffhh» i primjetio da je mlađa prstima došla do svog klitorisa i počela masturbirati. Drugom rukom dirala si je trbuh i grudi, lagano klizeći po svom tijelu kao po tek opalom snijegu.
Ruka djevojke koja se bavila sa mnom preselila se sa mojih grudi na moj penis, pažljivo navlačeći moju kožicu. Dlanom mi je uskoro trljala glavić i onda se hitro spuštala sve do dna penisa, držeći ga čvrsto u šaci. Penjala se nazad do glavića sporo, prstima povlačeći po udu, sve dok glavić opet nebi bio u njenom dlanu.
Ritmično je ponavljala ove poteze.
Ja sma gledao na drugu stranu, gdje sam mogao vidjeti predivno mlado biće koje kažiprstom masira klitaoris okružen dlakama. Usnice us joj bile vani, a iz vagine se cjedila tekućina i klizeći po dlakama slijevala na ručnik. Grudi su joj bile čvrste, izbačene i teško je disala. Odjednom, naglo skupi noge u koljenima, zabaci glavu put gore i protisne zrak kroz zube. Malo se strsla, maknila ruku sa vagine i dobacila prijateljici koja se još uvijek zabavljala s amojim tijelo nešto kratko.
Starija pusti moj penis, brzo se digne i zamjeni mjesto sa mlađom djevojkom. Uskoro sam imao pogled na drugu picu, jednako obraslu dlakama, ali jednako mladu. Usne su joj bile veće, izraženije i više ispupčene vani. Primjetio sam konačno i njene grudi, čvrste i kruškolike, sa velikim izbačenim bradavicama. Nije dugo čekala, nego je prstima napipala svoje mjesto užitaka i počela se dirati buljeći u moj penis.
Ritmični pokreti rukom nastavili su se i uskoro sam bio spreman ejakulirati. Penis je bio ogroman, a ja sam skupljajući u tbuhu orgazam i suzdržavajući se još malo nastojao gledati u djevojku čiji su se mišići na nogama stezali i opuštali, a noge se skuplajle u koljenima, da bi se opet raširile put mene.
«Haaahhmmm. Ummmf» - zacvilio sam dok me orgazam tresao. Stražnjica mi se stegla od užitaka, a testisi zabolili u orgazmu ejakulirajući sjeme. Uskoro sam štrcao spermu nekontrolirano. I dugo.
Možda najduži orgazam koji sam ikad imao. Zatvorio sam oči dok me ruka još milovala po penisu i testisima neko vrijeme.
Osjetio sam i čuo svoju partnericu preko puta kako svršava. Ali, oči nisam mogao otvoriti. Ležao sam duboko dišući, zatvorenih očiju kad je ruka pustila moj penis. Čuo sam komešanje i šuškanje ručnika te djevojke kako se dižu.
Otvorio bih oči da im kažem «Danke», kad bih imao snage. Ali nisam imao.
Osjetio sam topli dah na svome licu i mekane usne kako su me poljubile. Prvo jedne pa onda druge – «Danke», rekle su u glas i nestale zauvijek.

Eto, to je bila zadnja priča iz studentskih dana. No, to ne znači i zadnji post, jer moje su se zgode nastavile, još intezivnije kako sam diplomirao i pronašao posao. E, da, između sam bio i u vojsci. Ali, o tome drugi neki put.

Nema komentara:

Objavi komentar